torsdag 17 januari 2013



idag började dagen som alla bra dagar borde börja. vakna bredvid daniella, gå hem samtidigt som hon går till skolan, äta frukost hemma i sängen och kolla på hur mycket freaks and geeks som helst för dagens första lektion börjar klockan ett och jag får skjuts till skolan. 






























sen har jag ju också fått paket. en världsfin magtröja med vida armar från ourera och ännu ett leohalsband!!! materiell lycka när den är som bäst. något som dock inte är bäst när vi ändå pratar om materiell lycka är att jag häromdagen lyckades tappa min mobil från sängen och går nu omkring med glassplitter i fickan. en sprucken fram OCH baksida är inte det jag behövde för tillfället. men jag antar att jag överlever eftersom jag på fredag ska på biodejt och se django unchained (!!!!!) och nästa fredag åka till japan över kvällen. så mycket kalas. puss på er

1 kommentar:

älska mig bara