lördag 9 februari 2013

idag var det chokladdagen aka världens bästa hittepå. det började dock sämst för någon snorunge hade druckit upp all oboy imorse men efter ett x antal timmars gnäll chokladfikade vi i skolan och efter det köpte jag världens bästa godis: choklad. choklad sviker dig aldrig. choklad är dig alltid trogen. choklad är lika bra som att hångla. 
sen åkte jag hem för att discodansa lite innan jag skulle på födelsedagsparty hos elin som fyllt myndig. mamma tyckte inte att jag glittrade tillräckligt så utan att riktigt tänka sprayade hon ner allt i min närhet dvs hela mitt rum inklusive tangentbordet. men glitter är min bästa grej efter choklad så det får väl gå an. della är fin. 
dansade till abba och my humps, sen blev det slagsmål så lilla jag beslutade mig för att återvända till mitt trygga bo. här poserar jag i smink och utan kläder. det brukar vara tvärtom men eftersom det är fredag så kan allt hända. nu ska jag kolla på sabrina, äta upp resten av chokladen och vakna utvilad glad och pigg som en lärka. det sistnämnda kommer ej hända men det är alltid okej att drömma. godnatt. 

p.s. idag sa min bästa svenskalärare att om jag hade varit en litterär epok hade jag varit romantiken eftersom det är fett rosa och fluff och överdrivet mycket känslor. jag tar det som en komplimang. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara