lördag 21 december 2013

sånt jag gjort enligt instagram: 


glitter, fest, snygga och fulla kompisar, godis och så lilla jag med nudelhår och lång lugg. 

det är jullov och förutom att ta hand om mina tamagotchis tommo och leonardy läser jag gamla mobilanteckningar från sena nätter och julklappsstressar. 

15 november: 
här sitter jag mellan två blomsterängar och försöker se söt ut. med rosiga kinder går det bra men utan går det inte alls och jag hör någon i dimman ropa mitt namn men det är så himla svårt att orka svara. 

2 november: 
mina knogar är röda men inte av blod utan av utsmetat läppstift. klockan är 03.24 och sista bussen går om en minut. kastar en ballong. får en tillbaka. hånglar med min bästis. får svarta streck i ansiktet. det gör ingenting. vill väl bara vara nära någon jag gillar. 

27 oktober: 
att tro att man är så mycket starkare än vad man egentligen är. det finns mycket sådant. inom mig liksom. men istället för att våga låser jag in mig själv på toan i en kvart i väntan på att bussen ska gå. hoppas att jag smälter in bra mot den vita tegelväggen. och att min kurrande mage inte ska avslöja mitt gömställe. 

5 oktober: 
ring emma n. people vol. 2. dansare: pontus p. 

11 augusti: 
håkan säger att way out west och augusti bara är en påminnelse om att det snart är höst. jag hatar honom. 

26 juni: 
JAG BEHÖVER EN BALANS MELLAN GLITTER ANSVAR OCH FYLLA. 

5 juni: 
hon säger att det bara är töntar som gråter och det gör mig arg men när jag hör henne sitta i rummet intill med högljudda tårar som rinner längs med kinderna tar jag tillbaka allt argt jag någonsin sagt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara