tisdag 21 mars 2017

21 mars 2017 at 8.02 AM

tre saker du älskar (just nu)
1. att gå till jobbet 06.30 när det är sol 
2. capri-sun. när lyds ifrågasatte min obsession sa hon så fint "i only think of packed lunch at school but i guess it brings you back to happier times. så rätt hjärtat. 
3. våren!!!!! 

vad skrattade du åt senast? 
igår när lydia frågade ut alex om vad han gör i vår lägenhet när vi inte är där. verkligen ont i magen-skratt! vet inte varför men allt lydia säger skrattar jag åt. 

har du en bra hårdag? 
ja! jag gick till lush igår och frågade om ett sample av R&B som jag kleta in efter en hot hair treatment. känns mjukt och på plats. 

säg något fint du funderar på? 
funderar väldigt mycket på hur man ser på en person innan man blev kär i den, alltså hur man liksom kan sitta och titta på bilder på tiden innan det blev några känslor inblandade och man bara var kompisar. alla jag har varit kär i har jag haft någon slags kompisrelation med innan och det är bara så konstigt hur man kan se på tiden innan och hur den inte har förändrats någonting alls. kan tex inte känna några känslor om jag ser bilder pre love, då är personen fortfarande bara min kompis och inte den jag är kär i. känslan som jag kände när bilden togs kommer för alltid ligga kvar i bilden och den stunden, oavsett om mina känslor sen förändras om ni fattar. det här blev krångligt men aja. 

ditt livsmål? 
va lycklig. bli mamma. 

en sak du önskar dig? 
jag önskar önskar önskar så mycket att sally ska bli frisk från lunginflammation så att hon kan komma hit med tillhörande storasyster och föräldrar på fredag. de bokade resa och hotell för vad som känns en miljard år sen och jag har räknat sekunderna tills de ska komma och nu kanske de inte kan! grät floder i söndags när jag fick reda på det, mest för att sally pops är på sjukhus men också för att jag kanske inte får kramas med mina bebisar en hel himla helg. 
update!!! sallan är frisk, min önskan gick i upplevelse. 

det senaste du åt? 
knäckebröd med hummus 

hur blir din sommar i år? 
förhoppningsvis varm och solbränd och kär? vill åka bort men har bara planerat in sverigebesök till pärlans 18th och isaacs student. stressad över att kunna få semester från jobbet men brighton på sommaren är amaze så blir väl bra vad som. 

vad gjorde du för exakt fem månader sen? 
från vad jag kan se genom mina mobilbilder så verkar det som jag va full med wilma! kul! 

vem kysste du senast? 
vill skriva en kille som jag delar säng med några gånger i veckan men tror wilma och jag hångla på klubben i fredags faktiskt. minst lika bra. 

har du något onödigt du gör? 
har en förmåga att klämma finnar så de blir till fucking sår hatar mig själv :---) 

vad är det sämsta med denna vecka? 
att det ska regna! vill ju att det ska vara sol som förra veckan när jag satt i t-shirt på uteservering och drack vin. 

vad har du i ditt kylskåp? 
massa grejer för handla igår. bland annat broccoli, avokado, yoghurt med smak av peach and passionfruit, öl, capri-sun och soft cheese. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara