tisdag 10 januari 2012












Har alltid tyckt om filmerna men aldrig orkat mig på böckerna, tills nu. Och jag är fast. Det enda jag vill göra är att läsa läsa läsa. Så för guds skull, ni som inte har läst Harry Potter (vilket jag förmodar att alla redan har gjort) läs dom, lovar att ni inte kommer bli besvikna. Och när vi ändå är inne på böcker så kan jag meddela att jag precis har påbörjat mina julklappshög och först ut var Kapitulera omedelbart eller dö och den var så bra att jag läste ut den på en natt. Kände igen mig i varenda ord. Den kan ni också passa på att läsa när ni ändå håller på. 

2 kommentarer:

  1. vad fint egentligen att du inte läst böckerna förrän nu :O är lite avis faktiskt, du har liksom en helt ny (och magisk) värld att upptäcka

    SvaraRadera
  2. din blogg är typ den finaste

    SvaraRadera

älska mig bara