lördag 29 juni 2013

det är precis som om någonting saknas. sommaren är inte alls som jag förväntar mig att den ska va. inga varma dagar och absolut inte varma nätter. ingen basket och inga rullskridskor och definitivt inga okända läppar eller strålande äventyr. bara samma gamla gnäll. om och om och om igen. jag vill ha mer jag vill ha allt jag vill ha ingenting. jag trivs men jag trivs ändå inte. det är precis som om någonting saknas. och jag vet inte vad men hopplösheten känns oändlig och kanske är det så det ska va när alla är myndiga förutom jag. 

det värsta kanske är att jag inte vet vad det är jag söker och trånar efter. någonting stort! säger jag. men vad är stort? vad är äventyr linnea? jag blir stum för jag vet inte vad jag ska svara. ÄVENTYR ÄR ALLT SOM INTE ÄR DET HÄR!!! skriker jag trotsigt och stampar i marken. jag försöker inbilla mig själv att det kommer bli bättre. att juni bara var en bra början på någonting som kommer bli fantastiskt. storslaget. ja, det kommer bli storslaget. klart det kommer. 

update: LINNE SLUTA KLAGA OCH GNÄLL DU ÄR VÄRRE ÄN ALLA DU HATAR TILLSAMMANS LÄGG NER VAR NÖJD VAR GLAD FUCK U!!!!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara