måndag 1 december 2014

är ledsen. och eländig. livet är fullt av svek och känns sämst för tillfället. försöker få ordning på saker och ting för att stilla kaoset och lugna själen. mår bäst om det är fint. började med mitt digitala skrivbord.
de britter jag älskar mest, alexa och mina pojkar.
för att sen fortsätta med mitt vanliga skrivbord. gillar att beundra mina nagellack. 
det bästa med december: advetsstjärna och hyacint i fönstret tillsammans med mina näst glittrigaste skor köpta för 1£ på primark. 
sen kommer den tråkiga delen i mitt liv att organisera så som försäkringar och nya bankkort och a-skattesedlar. försökte förgylla det trista med en rosa plastficka och en teckning från mitt finaste barn. 
och äntligen ÄNTLIGEN har jag köpt mig en väska som går att ha på ena axeln men även som ryggsäck. den är liten och svart och min nya bästis. 
insta är fint nu också fylld med de mänskliga bästisarna och mig själv så klart. 
nattduksbordet med favoritdofter. 
och sist men inte minst utan värst och mest sentimental: garderoben. saknar tiden då jag var en ambitiös tradera-användare och la ner tid och kärlek på mina auktioner, nu är jag bara lat och vill få det överstökat. har i alla fall lagt ut en massa fint (t.ex. klänningen jag blev ihop i och en senapsgul stickad tröja jag älskat sönder, köpt en klibbig sommardag i berlin) här finns alla auktioner

bra saker att längta till 
nästa avsnitt av historieätarna: 7 dagar 
första bästisen kommer hem: 16 dagar 
flytt till brighton: 28 dagar 
1D på ullevi: 204 dagar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara