söndag 30 november 2014

efter en månads konstant rastlöshet och längtan satte jag mig på 11.47-tåget mot malmö i fredags. 
för att umgås med dessa underbara och tandlösa ungar. ÅÅÅÅ lyckorus i exakt varenda del av min kropp. 
mest så lekte vi med alla ellas tusen prylar, kollade på frozen, målade naglarna och sally pops bara skrattade åt allt hela tiden. jag handlade även upp mammas pengar på välbehövliga prylar så som en brun manchesterklänning och en rosa polo och en svart väska. tack morsan för att du stillar mitt inre. och tack moster för att du fött fram två fantastiska barn samt är är den coolaste personen jag vet. 
idag vaknade jag klockan åtta av att ella först försiktigt strök med handen över min kind och sen skrek i mitt öra "NINNI ÄR DU VAKEN". tro det eller ej men världens bästa väckning. åkte sen till lund i några timmar för att träffa kajsa och julia som kroppen också längtat SÖNDER efter. önskar jag kunde samla alla de jag älskar mest på ett och samma ställe så att jag slipper sakna dem till döds. 

bra saker med imorgon: får äta första luckan i min 1D-chokladkalender. 

see u l8. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara