fredag 14 november 2014

denna veckan har varit VÄRSTA TRÅKVECKAN och ändå har jag haft kvalitetstid med mina andra föräldrar jack och frida, gått på bio med kajsan, fotat med bella och haft sverker över på middag. idag är det fredag och jag lovar och svär att livet hade varit tusen gånger roligare om jag hade haft obegränsat med pengar på mitt bankkonto och en garderob som ser ut såhär, även ifall mam alltid tjatar om att pengar inte gör en lyckligare (pengar = alkohol = fest = lycka) 
idag har jag i vanlig ordning ätit frukost framför tv:n och sen spenderat tid på internet samt bytt bakgrundsbild på datorn. 
om man önskar sig ett strong eyebrow game hänvisar jag er till effekten "utomjording" i photobooth. 

och på tal om önska så hade jag bestämt mig för att jag bara vill ha pengar i julklapp så att jag har råd att äta på nando's när jag flyttar till b-town, meeen sen gick jag på stan med frida och jack och då sprack hela min plan. behöver liksom den där enhörningen när jag ska sova själv och behöver verkligen det rosa setet från lazy oaf på nyårsafton och så behöver jag verkligen den där jackan att ha på mig varje utekväll i min nya hemstad. *intalar mig själv att allt får plats i min resväska*
nu ska jag göra milkshake och sen fortsätta med att göra precis ingenting. x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara