tisdag 4 november 2014

jag tänker inte ljuga och säga att jag mår bra för det gör jag inte. men jag mår ok de flesta timmarna om dygnet och det är ju alltid något. för bra saker händer och ännu bättre blir det trots att jag HATAR nästan precis allt som andas och lever på gatorna här i stan. tur då att jag byter ut hoglands park och kronan mot pavilion och churchill square den 29 december då jag säger so long losers till alla puckon här och åker till brighton. utan en returbiljett. för att bo med lisa och inga i en alldeles egen lägenhet. *nyper mig själv i armen* 

annat kul
gått back till mitt rätta jag och färgat håret mörkt igen. insåg att om jag nu går igenom mitt första break up måste jag göra det som full time fab. 

har en ny crush :) tom hughes :) haha :) dör :) 

ja det var allt kul som hände. bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara