söndag 11 september 2016

är full. det är lördag och jag har väntat på den här helgen sen förra tog slut. istället för att känna en hand på min röv (med tillåtelse) på ett trångt dansgolv när ingen ser och ta omvägar hem för att slippa sova själv är jag ensam i mitt pyttelilla rum. har druckit en flaska skitbilligt vitt vin från tesco. lyssnar på ted gärdestad och har gråtit i en timme. ser ut såhär. tack mamma för vattenfast mascara och snapchat för livets filter. 
bryr mig något otroligt samtidigt som jag inte kunde bry mig mindre. 

LOVE IS A FUNNY AFFAIR 
YOU MUST BEWARE OF SADNESS 
LOVE TAKES YOUR HEART ANYWHERE 

hoppas på så mycket samtidigt som jag inte förväntar mig någonting alls. växlar mellan precis allt som känns i min kropp. VILL BARA HA ETT KLART SVAR trots att jag redan har ett klart svar egentligen. men jag trycker liksom bort det för det är ingenting jag vill egentligen. hur mycket jag än stretar emot med all kraft jag har funkar det inte. det sipprar igenom ändå. är förvirrad sju av veckans dagar. önskade så att denna helg skulle bli någonting annat än vad den blev men jag antar att det är okej ändå. allt blir bra till slut det vet jag ju. 

kyss godnatt kram och all tänkbar styrka till nyktra lilla bakishuvudet imorgon. 

1 kommentar:

älska mig bara