fredag 14 oktober 2016

hej hörrni. så klart mycket som har hänt sen sist. min favoritmånad tog slut och dagen efter sista kvällen vi sågs blev jag blond. bestämde mig för att blondies don't cry och slutade gråta. i alla fall så det syntes. sen kom kajsa hit och literally saved my life som den angel hon är. nu sitter jag här tillbaka på jobbet efter några dagars feber. har pms from hell och grät när jag läste detta som lena dunham skrivit, slog mig lika hårt som när jag bankade på hans bröst med nävarna hårt knytna och skrek alla fula ord på engelska jag kunde komma på. 

"my friend waited outside the door while I dunked the strip into the pee. when it was negative I felt only sort of happy. after all, being pregnant with your child would have been a good excuse to talk to you again"  

anyway, igår flyttade jag från mitt pyttelilla rum på vine street hem till lyd för en två veckor lång sleepover innan vi flyttar in i vår nya lägenhet på dyke road. vill helst av allt bara flytta NU för orkar inte vara i nån himla limbo och bo i mina väskor och vara utan alla mina grejer men nu är det så. försöker lära mig att acceptera sånt jag inte kan påverka. liksom viktigt att ha perspektiv på grejer och inte leva i nån himla tro om att världen cirkulerar kring mig och skulle gå under om jag dog. ett steg närmre vuxenlivet (jag vill inte dit). tycker inte så värst mycket om oktober i detta land för träden brinner inte som i sverige, men halloween-skyltningarna i alla affärer makes it up och får min stressade och sorgsna själ att bli lugn. trots allt så är ju halloween min bästa tid på året so it's time to shine with it.  

har egentligen bilder att visa er men jag har 0% ork till något sånt trots att en blogg utan bilder är rätt så trist faktiskt. här får ni en i alla fall, sånt jag gör på jobbet som får männen i suit vid skrivborden bakom mig att titta snett. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara