måndag 14 oktober 2013

de sista avsnitten ever av sabrina och det enda jag väntar på är att hon ska ta sitt förnuft till fånga, lyssna på salem och rymma iväg med sin one true soulmate harvey kinkle. ja, det är det jag gör istället för att plugga. snälla någon slå mig. 

har jag sagt att jag älskar sabrina? har jag sagt att jag älskar hur hon alltid lyckas sätta sig själv i trubbel och har jag sagt att jag önskar att jag var henne? kanske. om ni inte visste innan så vet ni nu. aaaaaaaa varför är jag inte en tonårshäxa med mjukt hår och en tindrande personlighet. 

SABRINA LOVES HARVEY (japp hon sa det precis, mitt hjärta slår i hundranitti hihihih) 

fast nu tvekar hon, till och med EFTER att hon fått se harveys egna rum i hennes hjärta. han spelade tv-spel och åt popcorn. how romantic. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara