tisdag 22 oktober 2013

vi sitter i ett badkar med alldeles för varmt vatten och dricker champagne ur udda muggar och holländskt vin som smakar parfym. vi pratar om saker som känns och citerar vi är bäst hela kvällen innan vi somnar trångt och vaknar ännu trängre. 

kvällen innan går jag på gratisbio i malmö med en bästis och lyckan trivs i min kropp. efter en två timmar lång live-konsert med fyra skjortbyten och en morrissey som är gammal, tar vi ett pågatåg till lund för att också där somna trångt i ett studentrum fyllt av kaniner. morgonen efter äter vi nutellapannkakor och går fort till ett tåg som vi ändå missar. 

på fredag ska vi fira ett efterlängtat höstlov med sushi. sen ska vi förmodligen dansa. oktober är snart slut och stunder som dessa vill jag spara för alltid. jag vill alltid att det ska kännas så här bra lika mycket som jag alltid vill vara i varmbadhuset och planera fest. 

over and out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara