lördag 5 oktober 2013

i och med att det nu är höst så är det också dags för den bästa bästa bästa bästa högtiden på året: 
HALLOWEEN!!!! åh denna FANTASTISKA grej, önskar att jag bodde i ett land där halloween togs på blodigt allvar. egentligen är jag livrädd men det är nog mer hela känslan och atomsfären kring allt som gör att det pirrar i hela kroppen. det är mörkt men inte kolsvart. träden brinner och man får helt plötsligt en anledning till att ha spökfiesta. ALLT BLIR SÅ SPÄNNANDE OCH LÄSKIGT. och så får vi inte glömma alla kostymer ååååååååååååaaaaaah. 
kolla bara!!! önskar också att jag hade barn alternativt var ett barn själv så att jag hade kunnat ha ett kalas like this
nä nu får de va nog. uppmanar alla mina friends till att ordna skräckfilmskvällar och asläskiga fester eller en tur på sveriges största kyrkogård (ramdalas kyrkogård går också bra inky och dello). kyss 

update: lol gjorde en halloween-board på pinterest FOLLOW FOR HORROR (eller horror och horror det blir väl mest scooby doo och annat snällt....)  

ännu en update: så här såg det ut för två år sen när vi hade halloweenfest hemma!!! tradition att ha det varje år för att det passar perfekt till mina småbröders födelsedagar men förra året missade vi det pga någon okänd anledning. är dödstaggad på hur det blir i år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara