söndag 26 maj 2013

ja. så här blir det när skolhelvetet pressar in sina smutsiga naglar i min hud och håller mig i ett grepp som nästintill är omöjligt att bryta sig loss från. det finns inte så mycket tid till annat än att försöka fånga varje ledig minut med kompisarna som tar studenten om två veckor och lägga sina allra sista pengar på folle och glass för fjärde dagen i rad och ta kvällspromenader med världens bästa granne och gå på temafest och springa barfota mitt i natten utan att frysa det minsta lilla. då går det inte att dokumentera annat än med insta och dagboken är tom sen den femte och det känns som om maj är månaden som är den mest levande hittills. trots regnet som öser ner utanför och ett x antal skoluppgifter som ska vara inlämnade nästa vecka och trots att jag inte hånglar i någon annans säng som för prick ett år sen.

leo som gatsby + glitter = död linne  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara