onsdag 1 maj 2013

jag är rätt värdelös på att skriva här, och egentligen har jag ju fantastiska grejer att visa för er. fantastiska fester utklädnader människor maträtter (skojar bara äter nudlar varje dag) väder hångel (skojar där också) kläder filmer bilder!!!! men det får vänta för idag är en sådan dag när jag bara sprudlar av lycka, och i måndags laddade jag ner rando-appen på mobilen och tyckte det var så jättekul att jag hoppade av spänning varje gång jag fick en ny bild. sen insåg jag att bilderna blir ju faktiskt döfina så nu använder jag väl den mer till att dokumentera mitt lilla liv än någonting annat.
första morgonen! lite kaffe lite leo lite linnea lite isbjörnar på datorn.
det var först här jag insåg hur jävla charmiga bilderna blir och hur tråkig jag är men NI FÅR FÖRSÖKA ÖVERLEVA. har fått dille på my little pony igen och eftersom jag köpte en liten tjock och gullig tv med VHS häromdagen kan jag kolla på det hur mycket jag vill och förundras över töntigheten och enhörningarna som kan spruta bubblor ur hornen. 

igårkväll var det ju valborg och jag åkte till bästisarna i ramdala för att äta nudlar dricka vin och gå på äventyr i bajsdoften!!!! vi hade jättekul och jag kissade nästan på mig och sen övergav elsa mig och inga så vi somnade. 
och idag var det en sådan viktig dag som första maj och jag fällde nästan en tår över gemenskapen. hann även med soppa och kaffe och årets första parkhäng!!!! som jag längtat!!! min näsa blev till och med fräknig och när jag på stolta ben gick hem med the doors i öronen kände jag livet rusa genom mig. så jävla klyschigt men va fän nu är våren här för att stanna och trots skolångest så överlever jag förhoppningsvis den sista månaden innan jag säger tack och adjö och lämnar värmefläkten för några veckor. LIVET!!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara