söndag 26 oktober 2014

saker jag ibland tänker på: 
1. hur många gånger jag sprungit till bussen. 
2. hur många gånger jag sprungit till bussen i sju centimeters klackar. 
3. hur många gånger jag sprungit till bussen i sju centimeters klackar med en flaska vin i ryggsäcken.

det fastnar chipssmulor i läppglanset och jag är livrädd hela tiden. jag dansar som att det inte finns en morgondag, snor iskall öl och förtränger klumpen i bröstet. köper drinkar jag inte har råd med och shottar fireball trots att det är giftigt, allt för att låtsas att jag inte bryr mig. är för upptagen med att inte vara ledsen att jag glömmer att tvätta håret och att pengarna på kontot inte varar för evigt. men vad spelar det för roll egentligen. allt jag vill ha är utom räckhåll. 

O fyllde år så vi överraskade honom med pizza, presenter och tomtebloss. det fanns ingen plats eller tid för bakisångest utan bara mitt bästa bebisdregel och en liten hand i min. 
har så mycket att säga men tappade orden någonstans mellan trappan upp till simhallstaket och mcdonalds containrar igår natt. jag har kul tills stunden jag blir påmind om hur allt är i den verkliga världen så då flyr jag igen. till the simple life och one direction-intervjuer. till värmen från hans hud som jag inte får känna längre. 

allt blir bra allt blir bra allt blir bra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara