söndag 24 april 2016

NÄR ska jag sluta få kväljningar och ont i magen bara av att se en tvåsekunder lång video på de två som målar väggarna tillsammans i hans nya hus? när ska det sluta vrida och vända sig i kroppen och när ska hjärtat börja slå normalt och när ska benen sluta förvandlas till spaghetti så fort han kommer på tal? läser mitt kärleksastro från 20 april - 20 maj och det står att det enda som hjälper mot ett heartbreak är tid. MEN HUR HIMLA LÅNG TID SKA DET TA. jag orkar verkligen inte skriva om det längre men vet inte hur jag ska bearbeta det för kan inte prata om det. vill liksom inte vara den som tar upp det efter snart två månader av tystnad från honom. vill inte vara en börda och vill inte tvinga någon att lyssna. säkert har väl folk glömt det. liksom förväntat sig att jag ska ha gått vidare efter "såhär lång tid" och inte lipa över det som den lilla barnunge jag är. mest vill jag väl såklart att han ska älska mig igen men mest vill jag också att de ska göra slut. vill liksom inte att de ska vara happy clappy och kära igen när det enda jag orkar göra är att ligga i min säng och glo i taket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara