lördag 5 januari 2013



























alicia tycker att mitt rum känns som ett barnrum. har inte tänkt på det alls förut men kan väl hålla med henne, till största del. här är världens bästa krona jag fick av kajsa i födelsedagspresent.  





























och en termos jag köpte igår!!! nu jävlar ska det drickas kaffe på bussen.






























en gång för längesen köpte jag en glittrig glob (fast den är ju inte rund så kanske måste börja kalla den för kvadrat) klistrade in johnny för han är en babe i cry baby  



























MASSA MY LITTLE PONY OCH MUMIN-VHS!!!! synd bara att pappa sålde vår enda tv med inbyggd vhs häromdagen. barnet i mig skriker 


























känner ändå att det är okej med tanke på att jag officiellt är ett barn i 223 dagar till.  


























efter att vi ätit våffelfrukost med en bunt bra människor i mitt kök så gick vi som stannade kvar upp och hade rumsfest. 


























dock var det inte så festligt för alla var trötta och jag ledsen efter att ha gråtit sönder mig själv till titanic och leo och kate igår natt.  






























sen lämnade alicia oss för att äta middag med sin släkt så axel, jag och della spelade tv-spel tills vi blev yra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara