måndag 21 januari 2013


även om det är svårt att tro så gör jag faktiskt annat än att bara lipa och dricka mjölk och kolla på film. går i skolan till exempel. i skolan kan man läsa murakami på håltimmarna och dricka chokladmjölk med bubba. det är min nya bästis. 
sen kan man även släpa hem svindyra platsrosor och lura 400 instagramföljare att det växer rosa rosor i snön.  
för tillfället står dem i mitt fönster, men vad framtiden har dem att erbjuda vet jag inte än. kanske ett diadem. förmodligen ett diadem. det blir ett diadem.

igår var det snö och vintersol i mitt älskade underbara paradis på jorden. ramdala levererade som fan vilket händer typ..... never. 

och sen kommer vi till min bästa grej för tillfället. min nya leo-tröja som skitspontant gjordes någon gång natten mellan torsdag och fredag!!! den är grym och något som också var grymt är django!!!! se den gott folk, ni kommer vilja slåss efteråt det vill alltid jag efter tarantino. 

1 kommentar:

älska mig bara