onsdag 2 januari 2013

GOTT NYTT ÅR KOMPISAR!!!!!!! igår var jag som en sjöjungfru fast utan stjärtfena.  


























hela dagen dansade jag till det här i badrummet, sen åkte jag vidare på hemmafest!!  























där var kajsa och massa andra gullisar som fastnade på min engångskamera ni får se någon annan dag. något som också fastnade fast på en annan engångskamera var min nakna rumpa. 











































strax innan tolvslaget hoppade jag på en knökfull buss, blev skitarg och bråkade med en okänd idiot, hoppade av och mötte upp dessa vackra damer + tiotusentals andra på torget! pussades gott nytt år och styrde sedan stegen till en efterfest i världens minsta lokal. dansade till daddy cool och sen åkte jag hem och somnade bums. 

























idag har jag (förutom sett life of pi på bio!!!!!) gråtit över att jag never ever ever kommer bli upphånglad av en ung leo. BABY LEO YOU ARE KILLING ME SOFTLY WITH YOUR BEAUTIFUL PUPPY FACE





kolla bara :( 



får trösta mig med att imorgon prick 17.30 anländer axel och alica här och stannar heeela veckan. mitt liv blir bara bättre och bättre. kram på er och kram till mig själv som fattade det fantastiska beslutet i att äta mängder av rödlök idag istället för igår. x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara